Dažniausiai užduodami klausimai

  • 1. Ar galiu atvykti įsigyti prekes svetainėje nurodytu adresu?
    Taip, suteikiame tokią galimybę, tačiau prieš atvykdami turėtumėte paskambinti kontaktų skiltyje nurodytu numeriu ir pasiteirauti, ar reikalingą prekę turime sandėlyje.

    2. Koks Jūsų el. parduotuvės darbo laikas?
    El. parduotuvė veikia visą parą - prekes galite užsisakyti nuo pirmadienio iki sekmadienio bet kuriuo metu. Tiesa, jei turite klausimų ir norėtumėte konsultacijos, turėtumėte kreiptis darbo dienomis (I-V) nuo 8:00 iki 17:00 val.

    3. Kur galiu rasti prekių pristatymo kainą?
    Bendrą pristatymo kainą pamatysite tuomet, kai įsidėsite prekes į krepšelį bei suvesite užsakymo duomenis.

    4. Ar išrašote sąskaitas-faktūras?
    Taip, Jums reikalingą sąskaitą-faktūrą atsiųsime el. paštu, kurį nurodysite darydami užsakymą.

    5. Ar suteikiate galimybę sumokėti už prekes atsiėmimo metu?
    Taip. Galėsite sumokėti grynaisiais pinigais kurjeriui (maksimali galima suma grynaisiais - 1000,00 Eur, įskaičiuojant PVM). Mokant grynaisiais, skaičiuojamas 1,00 Eur (įskaičiuojant PVM) grynųjų pinigų surinkimo mokestis. Turėkite tikslią sumą, nurodytą užsakyme.

    6. Ar Jūsų konsultantas galėtų padėti, užpildant užsakymo formą?
    Taip, žinoma. Susisiekite bendruoju tel.  +37067717833 arba kontaktuokite el. paštu  r.selmys@daisera.lt ir mūsų ekspertai Jums padės.